ლოგოს პრიცნიპები

მთავარი » სტატიები » ლოგოს პრიცნიპები

ბრენდების უზარმაზარ ოკიანეში ლოგო შუქურას წარმოადგენს, რომელიც კლიენტებს თქვენს ბიზნესში უხელმძღვანელებს კონკურენციის ფონზე. კარგად შემუშავებული ლოგო უფრო მეტია, ვიდრე უბრალოდ ვიზუალური სიმბოლო, ის აერთიანებს თქვენი ბრენდის იდენტურობას, ღირებულებებსა და არსს ერთ სურათში. მიუხედავად იმისა, იწყებთ სტარტაპს თუ უკვე დამკვიდრებული ლოგოს რედიზაინს, აქ მოცემულია რამდენიმე რჩევა, რათა უზრუნველყოთ თქვენი ლოგო გამორჩეული და ხანგრძლივი შთაბეჭდილების დატოვება.

სარჩევი

სიმარტივე არის გასაღები

ზოგიერთი ყველაზე საკულტო ლოგო მსოფლიოში მარტივია. წარმოიდგინე Nike  ან მაკდონალდსის ოქროს თაღებზე. სუფთა, მარტივი დიზაინი უფრო დასამახსოვრებელი და მრავალმხრივი იქნება სხვადასხვა პლატფორმებსა და მედიაში.    

დასამახსოვრებელი

თქვენი ლოგო ადვილად ამოსაცნობი უნდა იყოს და მომხმარებელზე ხანგრძლივი შთაბეჭდილება უნდა დატოვოს. მიზნად ისახავს უნიკალური და გამორჩეული დიზაინის შექმნას, რაც მას მყისიერად იდენტიფიცირებს გადატვირთულ ვიზუალურ გარემოში.

მრავალფეროვნება

კარგი ლოგო უნდა მუშაობდეს სხვადასხვა აპლიკაციებში, სავიზიტო ბარათებიდან ბილბორდებამდე, ვებსაიტებიდან თუ საქონლის შეფუთვაზე. დარწმუნდით, რომ თქვენი ლოგო ინარჩუნებს მთლიანობას და გავლენას, იქნება ეს შემცირებული, რომ მოერგოს პატარა ეტიკეტს, თუ  დიდი ზომის გამალითად მაღაზიის ვიტრინის მოსაწყობად.

შესაბამისობა

თქვენი ლოგო უნდა ასახავდეს თქვენი ბრენდის იდენტობას და ღირებულებებს. იფიქრეთ იმაზე, თუ რა მესიჯი გსურთ გადასცეთ თქვენს აუდიტორიას და დარწმუნდით, რომ თქვენი ლოგო შეესაბამება ამ შეტყობინებას. მაგალითად, თუ თქვენ ხართ ეკოლოგიურად მეგობრული კომპანია, თქვენს ლოგოში ბუნებრივი ელემენტების ან მწვანე ფერების ჩართვამ შეიძლება გამოხატოს თქვენი ვალდებულება მდგრადობისადმი.

დროულობა

მიუხედავად იმისა, რომ მაცდურია დიზაინის უახლესი ტენდენციების მიდევნება, გახსოვდეთ, რომ თქვენი ლოგო გამიზნულია თქვენი ბრენდის წარმოსაჩენად მომავალი წლების განმავლობაში. მოერიდეთ ზედმეტად ტრენდულ ელემენტებს, რომლებიც შეიძლება სწრაფად მოძველდეს. ამის ნაცვლად, აირჩიე დიზაინი, რომელსაც აქვს ხანგრძლივობა და გაუძლებს დროის გამოცდას.

ფერების ფსიქოლოგია

ფერები იწვევს კონკრეტულ ემოციებს და ასოციაციებს, ამიტომ გონივრულად აირჩიეთ თქვენი ფერთა პალიტრა. გაითვალისწინეთ თქვენი ბრენდის პიროვნება და გზავნილი, რომლის გადმოცემაც გსურთ. მაგალითად, ლურჯი ხშირად ასოცირდება ნდობასთან და სანდოობასთან, ხოლო წითელს შეუძლია აღძრას მღელვარება და ვნება.

ტიპოგრაფია მნიშვნელოვანია

თუ თქვენი ლოგო შეიცავს ტექსტს, ტიპოგრაფიის არჩევანი გადამწყვეტია. აირჩიეთ შრიფტები, რომლებიც იკითხება და შეესაბამება თქვენი ბრენდის პიროვნებას. მოერიდეთ ზედმეტად მორთულ ან ბუნდოვან შრიფტებს, რომელთა წაკითხვაც შეიძლება რთული იყოს, განსაკუთრებით მაშინ, როდესაც ლოგო პატარა ზომებში გამოიყენება.

მიიღეთ გამოხმაურება

ნუ შეგეშინდებათ გამოხმაურების მოძიება სხვებისგან, იქნება ეს კოლეგები, მეგობრები თუ სამიზნე მომხმარებლები. სხვადასხვა პერსპექტივას შეუძლია მოგაწოდოთ ღირებული შეხედულებები და დაგეხმაროთ გაუმჯობესების სფეროების იდენტიფიცირებაში.

მასშტაბურობა

თქვენი ლოგო მშვენივრად უნდა გამოიყურებოდეს, იქნება ეს გამოსახული სმარტფონის პატარა ეკრანზე თუ მასიურ ბილბორდზე. შეამოწმეთ თქვენი ლოგო სხვადასხვა ზომებში, რათა დარწმუნდეთ, რომ ის რჩება ნათელი და იკითხება სხვადასხვა განზომილებაში.

პროფესიონალიზმი

თუ არ ხართ გამოცდილი გრაფიკული დიზაინერი, გაითვალისწინეთ პროფესიონალის დაქირავება თქვენი ლოგოს შესაქმნელად. კარგად შემუშავებული ლოგო არის ინვესტიცია თქვენი ბრენდის მომავალში და შეუძლია დივიდენდების გადახდა ბრენდის აღიარებისა და მომხმარებლის ნდობის თვალსაზრისით. გთავაზობთ ჩვენი პროფესიონალი გუნდის მომსახურებას: ლოგოს დამზადება გახსოვდეთ, რომ თქვენი ლოგო ხშირად არის პირველი კონტაქტი თქვენს ბრენდსა და თქვენს აუდიტორიას შორის, ასე რომ გაითვალისწინეთ ყველა დეტალი გულდასმით. ამ რჩევების მიყოლებით და დიზაინის პროცესში დროისა და ძალისხმევის ინვესტიციით, შეგიძლიათ შექმნათ ლოგო, რომელიც არა მხოლოდ შესანიშნავად გამოიყურება, არამედ თქვენს აუდიტორიას ეხმიანება და ეხმარება თქვენს ბრენდს გამოირჩეოდეს ხალხმრავალ ბაზარზე.